Subject: Kooskõlastus taotlus: LC0240 Mamma Murika küla Saaremaa vald
From: "Jakobson Heiki" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 13:33:26 +0300

Tere !

Saadan materijali kooskõlastamiseks

Planeeritava 0,4 kV maakaabli paigaldus osaliselt teemaal ja teemaa-ala
piiril.

Arvestatud olemasolevat 0,4 kVmaakaabelliini trassi (asub osaliselt
riigitee maa-alas).

Kullervo ja Koosti kinnistu omanikud on sakslased ja ei ela koha peal
(raskusi saada kooskõlastusi eakate välismaalastega). Jurna kinnistul
asuvad kinnistu piiri ääres suured puud (vajalik teha trassipuhastust
piirilt)

Heiki Jakobson

Lääne piirkonna, projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 56608245

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Tolli 27, 93813 Kuressaare

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.